Thursday, March 26, 2009

Ikan Oh Ikan...


Ikan in english "fish"... aku bukan nk berkongsi resipi masakan ikan aku arinie.. tp aku rasa kelakar tatkala menjwb panggilan dr Ms Ng..Greeting as per usual, x sempat aku nk verify account, dia bgtau lah masalah dia.. aku t'gelak dulu skejap..QA pnya pasal..aku pun t'paksalah verify account w.pun aku rasa mcm malas je nk verify...than aku pastikan skali lg problem Ms Ng ni, kot2 aku t'salah dngar..betul la apa yg aku dngar..nk tau masalah apa..connection ok..but, nk tau apa problem dia???.. dia nk cri gmbar2 ikan yg cantikkk..ingat aku nie centre pak Google ke?? dia kata dh buka website, tp x cntik..so, apa yg nk aku buat?? dan aku bkan keje di Aquaria...hehehe..so, tuk menjaga ati Ms Ng, n menjaga duit aku dr melayang..aku pun bgtau la cara nk cari gmbar.. aku x sure la cntik ke x gmbar yg dia jumpe.. utk tatapan Ms Ng nie ada beberapa gmbar ikan, w.pun tidak mgkn dia baca blog aku.. Utk mencari rajin2 la ke site yg ada search engine, n type la ur keyword di situ ey Ms..

No comments:

Post a Comment

any comment?