Friday, August 21, 2009

SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK

Selamat menjalani ibadah puasa buat semua umat Islam..yg boleh penuh tu, puasa penuh ey, jgn ngelat plak..hehehe..
menyentuh pasal puasa nie perkara yg amat aku malas nk buat adalah bangun sahur...huhuhu..mmg dr dulu lg aku malas nk bngun sahur,mak ayah n adik beradik pun kejutkan aku sekali dua je..sbb tau mmg aku xkan bangun..aku akan bngun pd 2@3 ari di awal puasa n ari last puasa..cz ms tu abg kakak aku ramai blik,tu pun kdg2 x bngun gak..time study pun,member2 aku malas nk kejutkan aku..teruk tul,kurang pahala sunat puasa aku..bukan apa,aku rasa kalu aku mkn time sahur,aku rasa lg lemah badah..hehehe..bestnya pose ms sekolah2 rendah dulu, ptg2 mak bg duit peg kedai..hehehe..penah sekali aku mkn ms nk blik umah,mkn putu yg balut ngan ketas warna2 tu...sikit je..hehehe
tp tahun nie aku kena rajin bngun,almaklumlah dh berisi..1st day sahur pg td,menu nasi greng n nugget..husband aku air kopi n aku susu...kuatkanlah semangat aku tuk bersahur..aminnn..berbuka lak insyaAllah di kg..
spt tahun lpas, terawih aku kurang gak tahun nie cz keje..huhuhu..insyaAllah aku kekalkan n tambahkan ngan amalan2 lain..
ok..SALAM RAMADHAN Al-MUBARAK buat semua, bnyakkan amalan di bulan yg mulia ini..mg lebih baik dr tahun2 sebelumnya..

No comments:

Post a Comment

any comment?