Friday, June 19, 2009

Family Day di Kuantan



Kunjungan kali ke-2 aku ke Kuantan utk tahun 2009 dgn misi yg berbeza....
percutian selama 3 hari 2 malam ke sana utk sama2 menjayakan hari keluarga family belah husband aku..
bergerak ptg jumaat n terus ke rumah rehat MARA, bermalam di sana selepas menjamu selera di AWANA seafood(mcm2 lauk ada)...

pg sabtu 2 buah kete ke Kemaman n sebuah ke umah wan anjang.. aku ke Kemaman n sempat merembat kain, tudung n cadar..pekena sata n laksam kt kuala kemaman...


sebelah malam diisi dgn solat mghrib n isya' berjemaah..turut menjemput ustaz memberikan tazkirah dlm mencari keberkatan rezeki di dunia dan akhirat...


ini sotong yg dibeli di jeti Kuala Kemaman..n aku telah melakukan eksperimen buat sotong greng tepung..sekali ia meletup..pedih siut tangan aku..than husband aku meneruskan eksperimen..x menjadi tp tetap abiss..cuba di lain kali..hehehe..
ini lak the good boy ngan bebola naga azimat..sabar menanti kepulangan mama,abah n adik syamil nya 3 ari 3 malam dr Giant utk melengkapkan lagi 6 biji bebola naganya..tido bola,makan bola..

2nd night kami n beberapa family yg lain beradu di Bailey's Court..

pepagi ahad ke umah rehat MARA semula pekena nasi lemak sebelum sama2 bersukaneka..semua bermain dlm keadaan terkawal tanpa pengaruh alkohol..






jenuh ngingat si suami suka mkan apa..sbb semua pun sedapp..kuikuikui..
yg bertuah melayakkan diri utk memdapat adiah..mekacih,mg sentiasa bertuah utk kami melengkapkan set mangkuk..

selepas mkn tghari..bergerak balik ke KL tp terus ke Shah Alam menyambut family abg dari Korea..tp derang yg sambut kitorang sbb mereka dh smpai umah dulu...hehehe..sblm tu singgah lg mkan kepok leko n sata kt Pak Soh 2..
satu soklan seblm menoktahkan coretan, di manakah Dina b'sembunyi?? SAYONARA..

No comments:

Post a Comment

any comment?